tisdag, juli 19, 2011

Burqagalningen Amatullah äntligen dömd för mordhot mot Vilks

Den burqainsvepta galningen
och bosniska konvertiten 
Meliha Abazovic, alias Amatullah,
f 700605, har äntligen fått ett litet
symboliskt straff för snart tre års
ständiga dödshot mot Lars Vilks.
Hon dömdes 31 maj för olaga hot och
övergrepp i rättssak (d v s att hon
fortsatt att mordhota Vilks även sedan
hon åtalats...) till villkorlig dom och
120 x 100:- dagsböter.
**
Ett litet exempel på hennes vettlösa svada:
"Lars , jag har redan kontaktat mina bröder
vad har du gjort
Om jag får tillfälle skulle jag inshAllah slakta dig
och du skulle skrika som en gris och , du är en gris
Lars , vi är rädda bara för Allah Subhanehu we
Te´ala och jag har ära att medela dig att du hamnar i helvete
Jag blir nöjd bara när din huvud rullas inshAllah
Lars , jag lovar dig vid Allah , du kommer att dö en hemskt
död och du är inte säker i min närhet
Jag vet hur du ser ut
Att rita min Profet Muhammed sallAllahu ´alejhi we selleme som
en hund gick du över gränsen där finns ingen återvändå
Vänta bara tills mina bröder från Al Qaida
får veta vad har du gjort”
**
"Amatullah" är en psykotisk rättshaverist som, enligt
egen uppgift, kan vara farlig för sina medmänniskor
speciellt om hon blir "provocerad eller attackerad".
Hon berättade för domstolen: "Jag tar mina mediciner
dagligen och håller mig isolerad hemma."
Hon avskedades från Volvo p g a sin klädsel och
sitt beteende och  försörjer sig på sjukbidrag.
Amatullah medarbetar dock flitigt på de
mest extrema islamistiska fora och hemsidor, bl a
på Ralph Wadmans (alias Usama El Swede)
noor.se